Strona 1 z 1

Zlecenie serwisowe

Post: czw sie 26, 2010 11:15 am
autor: ostmedia
Czy można by dodać do zlecenia serwisowego

3. Przy wysylaniu Szymonowi informacji reklamacji podac jaka dany klient ma przepustowosc w/g pyxis-a tzn za jaka placi


Polecenie od szefa :wink:

Z góry dzięki za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Post: czw sie 26, 2010 12:01 pm
autor: Pyxis
Trzeba do polecenia szefa dodac odpowiedni komentarz w stylu "co poeata mial na mysli" :-)

Post: pn sie 30, 2010 10:51 am
autor: ostmedia
Proste przy generowaniu zlecenia serwisowego szymon musi wiedziec wszystkie
informacje na temat klienta , ktore maja wplyw na jego podejscie do samego
klienta jak ten jest nie zbyt mily. Informacje to :
- pakiet - czyli jaka ma predkosc w pyxisie na podstawie ktorej sa
wystawiane faktury - i teraz moje pytanie bo nawet nie sprawdziles ze w/g
mnie p.xxx ma za duzy pakiet na routerze
- jaki ma typ umowy
- czyj sprzet
jednym slowem musi miec kompletna dokumantacja na temat klienta....


Mam wyjaśnienie :D wiec ?

Post: pn sie 30, 2010 10:59 am
autor: Pyxis
Postaram sie umiescic info na temat pakietu na zleceniu.

Dodatkowe informacje ktore podales to juz raczej pole UWAGI na karcie klienta.

PS.
Traktujecie klientow roznie w zaleznosci jaka maja umowe? :-) Cool!

Post: pn sie 30, 2010 11:02 am
autor: ostmedia
wg mnie chodzi o to ze jak gość ma umowę na czas nieokreślony to można mu zaproponować coś w promocji ostatnio mamy duże parcie na to :D

ale trzeba by zapytać co poeta miał na myśli :)