Jeśli chodzi o blokowanie automatyczne przy użytkowniku zalegającym to nie włączam tej funkcjonalności bo mam zbyt wielu klientów którzy płacą zaległości na raty. Dostają raz dziennie przypomnienie o zaleganiu, ale ważne że wpłacają np abonament podwójnie i nie mogę ich pozbawiać internetu skoro chcą uregulować zaległość. Prosiłem o możliwość zrobienia by ominąć blokowanie dla takich klientów ale zbyt wiele osób tego nie potrzebuje więc nie została wdrożona
.
A lista z taką filtracją jest dobrą sprawą jeśli nie dodamy kogoś do odpowiedniej grupy by pamiętać np o zawieszeniu klienta to na liście będziemy widzieli jak na dłoni zawieszonych klientów.
Chyba że będzie dostępna kiedyś w programie możliwość ustawienia użytkownika jako zawieszonego w głównym oknie programu i możliwość odfiltrowania takich klientów z urządzeniami zawieszonymi oraz program nie będzie dla takich klientów robił oznakowania na pomarańczowo kiedy nie wstawimy opłat na 0zł dla zawieszonych miesięcy. Chociaż taki zabieg z kolorem to zbędna kosmetyka i nie przeszkadza
klient tylko dostaje informację że nie zapłacił