Strona 1 z 2
Lista urządzeń klienckich

:
śr lut 29, 2012 3:59 am
autor: Markus
Przydałaby się możliwość na liście urządzeń odfiltrowania tylko zawieszonych urządzeń. Czasami zawiesimy klienta ręcznie, klient ureguluje zaległość ale nie zostanie odwieszony gdy się nie zgłosi że opłacił. Można taką wpłatę przeoczyć gdy stosujemy PM. Na liście urządzeń nie będzie widniał już jako zalegający ale urządzenie będzie miał nadal zawieszone i cierpliwie czekał aż go zauważymy jakimś cudem


:
śr lut 29, 2012 1:44 pm
autor: wrobli
U nas takich blokuje pyxis z automatu za platnosci wiec po co zawieszac recznie ?

:
czw mar 01, 2012 12:31 am
autor: Markus
Jeśli chodzi o blokowanie automatyczne przy użytkowniku zalegającym to nie włączam tej funkcjonalności bo mam zbyt wielu klientów którzy płacą zaległości na raty. Dostają raz dziennie przypomnienie o zaleganiu, ale ważne że wpłacają np abonament podwójnie i nie mogę ich pozbawiać internetu skoro chcą uregulować zaległość. Prosiłem o możliwość zrobienia by ominąć blokowanie dla takich klientów ale zbyt wiele osób tego nie potrzebuje więc nie została wdrożona

.
A lista z taką filtracją jest dobrą sprawą jeśli nie dodamy kogoś do odpowiedniej grupy by pamiętać np o zawieszeniu klienta to na liście będziemy widzieli jak na dłoni zawieszonych klientów.
Chyba że będzie dostępna kiedyś w programie możliwość ustawienia użytkownika jako zawieszonego w głównym oknie programu i możliwość odfiltrowania takich klientów z urządzeniami zawieszonymi oraz program nie będzie dla takich klientów robił oznakowania na pomarańczowo kiedy nie wstawimy opłat na 0zł dla zawieszonych miesięcy. Chociaż taki zabieg z kolorem to zbędna kosmetyka i nie przeszkadza

klient tylko dostaje informację że nie zapłacił


:
czw mar 01, 2012 1:56 am
autor: Pyxis
Jest w planach opcja markowania takich klientow ktorzy po oplaceniu zaleglosci wypadaja ze zbioru "zablokowani" (np dodawanie automatyczne do wybranej grupy), ale nie mam na to jeszcze precyzyjnego planu.

:
czw mar 01, 2012 2:41 am
autor: Markus
Ciekawa opcja bo program by sam automatycznie robił porządek

a to jest ważne przy dużej liczbie klientów.
A co z możliwością nie blokowania automatycznego wybranych klientów którzy zalegają ale spłacają zadłużenie w ratach ..??

:
czw mar 01, 2012 2:44 am
autor: Pyxis
Ryzykowna opcja, bo to "hodowanie" nieplacacych klientow :-)

:
czw mar 01, 2012 2:49 am
autor: Markus
Opcja potrzebna gdy są już wyhodowani

przynajmniej będzie jakiś wpływ w przypadku kiedy klient wpłaci po terminie a mamy akurat weekend lub święta i wpłaty nie ma na koncie czyli brak możliwości pobrania PM z konta. Dopisując ręcznie kwotę klientowi że opłacił następnie importując PM za kilka dni klient ma jeden abonament do przodu

A tak by miał jedynie komunikat z przypomnieniem ale nie zupełną blokadę


:
czw mar 01, 2012 9:10 am
autor: wrobli
My na to znalezlismy inny sposob, dodajemy klientowi wplate za 0 zł z opise ze virtualna wplata uzytkownika zanaczamy i dodajemy mu opis na liscie jest wyrozniony a wplate sprawdzamy przed zaksiegowaniem platnosci w tabeli oplat. Jedyne czego do szczescia brakuje to zeby okienko tabela oplat w platnosciach masowych zamykal klawisz esc.

:
czw mar 01, 2012 10:27 am
autor: Pyxis
Postaram sie to dodac.

:
czw mar 01, 2012 4:06 pm
autor: Markus
wrobli pisze:My na to znalezlismy inny sposob, dodajemy klientowi wplate za 0 zł z opise ze virtualna wplata uzytkownika zanaczamy i dodajemy mu opis na liscie jest wyrozniony a wplate sprawdzamy przed zaksiegowaniem platnosci w tabeli oplat. Jedyne czego do szczescia brakuje to zeby okienko tabela oplat w platnosciach masowych zamykal klawisz esc.
To bardzo dobrze że w ten sposób sobie radzicie ale to przecież nie na tym polega by sprawdzać coś co powinno działać automatycznie. Wiadomo człowiek to istota omylna jedno przeoczenie i klient ma do przodu abonament a my stratę

. Jak takich klientów jest kilkudziesięciu to już się robi ładna sumka.
Osobiście też wstawiam 0zł kwotę dodaję go do odpowiedniej grupy z tym że po co tyle grup do wszystkiego

Ja już mam 46 grup

.

:
czw mar 01, 2012 5:01 pm
autor: Pyxis
Automatycznie to sie robi.
"Nie placi - zablokowany".
My tu rozmawiamy o polsrodkach na wyhodowanie na wlasnej krwi kombinatorow. Im wiecej poblazliwosci, tym wiecej klopotow z kazdym miesiacem. Potem kolejne srodki na placacych czesciowo i z rozbijaniem na raty itd, itp :-)

:
czw mar 01, 2012 6:24 pm
autor: Markus
Ludzie nie maja teraz kasy wiec płaca z opóźnieniem jak się idzie na rękę to zawsze na raty zapłacą. Nie jesteśmy wielką firmą jak TPSA i jak to się mówi "klient nasz pan"
Ja posiadam płatności masowe w PKO BP płatności masowe PKO wysyła na maila czyli zawsze z opóźnieniem. Płatności z piątku, soboty i niedzieli dostajemy w poniedziałek. Kiedy klient zapłaci w piątek i wpłata jest już na koncie nie możemy go odblokować jeśli zastosuje automatyczne blokowanie klienta, chyba że dopiszę mu płatność 0zł.
Dlatego możliwość wyłączenia takiej blokady była by wskazana bym mógł skorzystać z automatycznej blokady klientów bez potrzeby kombinowania z wpisywaniem wirtualnych opłat.

:
czw mar 01, 2012 7:40 pm
autor: wrobli
My sobie plik sciagamy sami jak nam bank nie wysle.
Co do wplat na 0 to po okazaniu pp tylko robimy innej opcji u nas nie ma. grupy mamy az 4 abonen indywidualny biznas i zwolnieni i wiecje u siebie nie widze potrzeby tworzenia. Wiec blokada jest gora na 2 dni watpie zeby w ciagu dwoch dni zapomniec tym bardziej ze wstawiamy sobie 2 dniowa notke do terminaza jak platnosc nie wchodzi to zdejmujemy vw i po temacie niech sie klient martwi ja nie instytucja charytatywna zeby kase rozdwac na lewo i prawo. jezeli pyxis zablokuje klienta to przed wystawieniem 4 fv wylanczamy klientowi automatyczne wystawiane
jak ureguluje to wystawiamy fv na kwote z cennika za ponowne podlaczenie do sieci i tyle.

:
czw mar 01, 2012 10:58 pm
autor: Markus
a w jakim banku macie PM ?

:
pt mar 02, 2012 2:14 am
autor: wrobli
Millenium