czw lut 14, 2013 11:19 am
Nie nie widzę złoścliwości, ale nie mogę się pogodzić z tym, że co dzień rano rozliczenie z płatności masowych, tylko jednej kwoty niezgodnej z szablonem faktury abonamentowej u klienta wygląda tak:
1.Zaznaczam kwotę
2.Klikam "pokaż kartę użytkownika"
3.Zaznaczam fakturę do rozliczenia
4.Klikam "zarejestruj abonament"
4.Zatwierdzam to okno
5.Zamykam okno z fakturami
6.Zamykam kartę klienta
7.Zaznaczam ponownie wpłatę
8.Oznaczam wpłatę, jako zaksięgowaną
9. Potwierdzam wybrany rekord.
Taki mam "nawyk"rozliczania.
9 kroków, żeby rozliczyć jedną niezgodną płatność. Są dni, że mam ich ponad 10, 15 szt.
A jeśli klient wpłaci za dużo, to jeszcze trzeba po rozliczeniu faktury, obliczyć różnicę i wbić nadpłatę na kolejny miesiąc w tabeli opłat.
Co do telefonu klienta zablokowanego, można również użyć stwierdzenia, takiego samego, jaki wyświetla mu się na przeglądarce, że z powodu zaległości jest blokada i zawsze może sprawdzić na i-BOK, ile nam wisi kasy. A ile to będzie nierozliczonych faktur, o to powinien zadbać Pyxis, a wtedy my też zobaczymy to na karcie klienta.
Więc, albo ja coś robię źle, albo mam zły "nawyk" rozliczania niezgodnych kwot, których mi przybywa, ponieważ wprowadziłem rabaty na początek współpracy z nowymi, oraz za przedłużenie umowy obecnym klientom.
Jeśli to pierwsze, to popraw mnie proszę, albo wskaż mi półautomatyczną formę księgowania, może coś przeoczyłem w instrukcji.