- Posty: 14
- Rejestracja: śr lip 01, 2009 6:19 pm
Czy może mi ktoś powiedzieć co jest przyczyną zachowania się programu.
W kartotece klienta mamy dział „Opłaty” tam wprowadzam ręcznie wpłaty lub przelewy które otrzymałem za dany miesiąc np. abonament – 01 2009 inne opłaty 00 2009 . I podgląd wszystkich opłat mam w zestawienie opłat. Do tego momentu jest OK.
Moje uwagi:
1.Ale zastanawia mnie dlaczego w dolnej zakładce „dane rozszerzone” w dziale „Informacje dodatkowe” „Zaległość klienta z tytułu nierozliczonych faktur” widnieje kwota zaległości wszystkich faktur które wystawiłem klientowi mimo że je opłacił i wprowadziłem je jak wyżej pisałem w dziele ”Opłaty” Co ciekawe program pokazuje kolorami że dany klient nie zalega na liście
2.Kolejnym mankament dla mnie jest sytuacja że klient nie zapłacił w ogóle np. za 06/2009 w a za 10/2009 zapłacił w Listopadzie 2009 i pomyłkowo wpisałem w „Opłatach” że ta wpłat tyczy miesiąca 11/2009 i program sygnalizuje mi że klient ma nadpłacone bo nie było jeszcze wystawianych rachunków za 11/2009 a faktycznie zalega 1 miesiąc
3.I dlaczego program automatycznie nie rozlicza wystawionych Faktur mimo wprowadzonych ręcznie wpłat w dziele Opłaty bo chyba po to mamy ten program żeby nam ułatwiał prace a nie komplikował
W kartotece klienta mamy dział „Opłaty” tam wprowadzam ręcznie wpłaty lub przelewy które otrzymałem za dany miesiąc np. abonament – 01 2009 inne opłaty 00 2009 . I podgląd wszystkich opłat mam w zestawienie opłat. Do tego momentu jest OK.
Moje uwagi:
1.Ale zastanawia mnie dlaczego w dolnej zakładce „dane rozszerzone” w dziale „Informacje dodatkowe” „Zaległość klienta z tytułu nierozliczonych faktur” widnieje kwota zaległości wszystkich faktur które wystawiłem klientowi mimo że je opłacił i wprowadziłem je jak wyżej pisałem w dziele ”Opłaty” Co ciekawe program pokazuje kolorami że dany klient nie zalega na liście
2.Kolejnym mankament dla mnie jest sytuacja że klient nie zapłacił w ogóle np. za 06/2009 w a za 10/2009 zapłacił w Listopadzie 2009 i pomyłkowo wpisałem w „Opłatach” że ta wpłat tyczy miesiąca 11/2009 i program sygnalizuje mi że klient ma nadpłacone bo nie było jeszcze wystawianych rachunków za 11/2009 a faktycznie zalega 1 miesiąc
3.I dlaczego program automatycznie nie rozlicza wystawionych Faktur mimo wprowadzonych ręcznie wpłat w dziele Opłaty bo chyba po to mamy ten program żeby nam ułatwiał prace a nie komplikował